ProductesdelaTerra.CAT

(buida)

Llibre Cop de CUP

Disponibilitat: Immediata

La història de la CUP, des dels seus orígens fins a l'actualitat. El llibre repassa els moments clau del partit: des del naixement fins a les eleccions municipals del 22-M, en què van tenir resultats espectaculars, com a Girona, on van desbancar ERC. El llibre inclou entrevistes a diferents membres del partit i també una anàlisi de l'assemblea de 1*11/03/2012 en què es va votar si la CUP es presentaria a les eleccions al Parlament de Catalunya.

10,00 € amb IVA

Avisa'm quan estigui disponible

Comparteix : LaTafanera

El lector té a les mans una primera aproximació, acurada i en profunditat, sobre la CUP. La Candidatura d’Unitat Popular, com a concepte polític operatiu. Projecte i proposta d’unitat popular com a expressió de la voluntat d’arrelament a la vida municipal. Unitat de la pràctica política, diversitat d’aplicacions concretes. El primer llibre on parlen i s’interpel·len la història, el present i les alternatives de futur de l’expressió més conscient, audaç i renovadora del municipalisme que veu, en la independència i la transformació social, els eixos indestriables de la lluita de les classes populars als Països Catalans. El primer llibre on afloren les contradiccions internes, els desafiaments externs, els dubtes i les conviccions, la teoria i la pràctica política, els trets personals i la composició col·lectiva d’una organització petita, però vista ja, per propis i estranys, com un dels fenòmens més trencadors de la política catalana dels últims anys.

Etiquetes del producte

Altres persones han marcat aquest producte amb les següents etiquetes:

• Cada etiqueta va separada per una coma(,)

• captcha